Platani dienstverlening uitgebreid met Managed Services!

29 september 2016 om 10:21

Naast kennishuis Platani, gespecialiseerd in advies en projecten op het gebied van IT Infrastructuur, levert Platani Managed Services complexe IT Infrastructuur “support”.

De dienstverlening is bij Platani Managed Services sterk gericht op Microsoft technologie. Daarnaast ondersteunen we een aantal nauw verwante oplossingen zoals o.a. Citrix, VMware, Nutanix, Atlantis, AppSense, RES etc..

Omdat een IT infrastructuur nooit hetzelfde is wordt een Managed Services overeenkomst samen met “u” opgesteld aan de hand van “uw” specifieke wensen.

Of het nu om gehele of gedeeltelijke on-premises en/of Cloud IT infrastructuren gaat, levert Platani Managed Services ondersteuning tijdens of buiten kantoortijden.

Managed Service Desk.

De Platani Managed Service Desk is het aanspreekpunt binnen de Platani Serviceorganisatie. De Platani Managed Service Desk registreert incidenten, draagt zorg voor de afhandeling van meldingen en bewaakt het verloop ervan. De Platani Managed Service Desk is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 06:00 uur en 18:00 uur. De Platani Managed Service desk is beschikbaar voor de IT-medewerkers van onze klanten m.b.t. alle vraagstukken die onderdeel uit maken van de SLA.

Meer weten? Neem contact op met 1 van de Platani accountmanagers!